Service

Doxy rekent servicekosten aan.

Met deze servicekosten wordt de Doxy website onderhouden, marketing gevoerd en zowel kopers als verkopers de nodige betaalbescherming en support aangeboden bij verzendingen, retours, betalingen en terugbetalingen.

Men kan op Doxy enkel via een beveiligd betaalplatform betalen. 

Jouw betaling voor de aankoop van een product bij een verkoper wordt door Doxy pas betaald aan de verkoper na het verstrijken van de periode van het retourrecht. 

Bij retours regelt Doxy jouw terugzending en de integrale terugbetaling.

Doxy zal voor jou ook tussenkomen naar de verkoper of verzenddienst toe, indien ;

  • Het gekochte product niet aankomt. Stuur ten vroegste na 7 kalenderdagen en ten laatste voor het verstrijken van 14 kalenderdagen een mail naar info@doxy.be
  • Het gekochte product niet overeenstemt met de beschrijving of het product is beschadigd tijdens het verzenden. Stuur binnen 2 werkdagen na ontvangst van het product een mail naar info@doxy.be (met foto’s in bijlage).

Belangrijk ! Mail tijdig uw klacht naar Doxy zodat de uitbetaling aan de verkoper geblokkeerd wordt. Klachten ontvangen buiten bovenstaande termijnen kunnen geen voorwerp van enige garantie of terugbetaling meer zijn.